Hellöööö!!

Long time no seen;)
har haft det chill hemma:P. och har faktist pluggat så har inte hunnit skriva i bloggen:P. men idag gick jag från skolan tidigare, hade ont i magen ... hittade i alla fall lite tid som jag kan använda för att skriva igen:). har köpt en massa och tagit kort och har en massa jag vill berätta om.
1. kom in på kulturama:D då jag fick 20/20 på sång provet. im sooo happy höhö:D
2. vi bygger om i vårt hus, i alla fall toaletten och den kommer bli sååååå mysig. kommer bada i nya bubbelbadet soooonXD.
3. ska på klassresa med klassen:P till skåne,lund... där vi ska bo på ett vandrar hem som är ett gammalt tåg:O fatta va coolt:P.
4. har shoppat nya kläder och skor som jag inte använt än:P
5.har kommit på en massa smink tips:D
6. BAAALEN SNAART!!!
7.KONSEEEERT SNAAART!!!
osv...... ni har missat mycket höhö! eller kanske inte ni som går i min skola och läder:P. men ska börja skriva allt mer oftare :).
idag i skolan var jag med katja och vicii, vi hade det bra ett tag:P. eller... dagen började med bild, vi fick extra bild och slapp engelskan, senare var det no där vi kollade på en massa tråkiga filmer om rymden å skit. lunch kom efter och sen idrott. på idrotten gick jag katja och victoria till berget och tog en kaka:) solade för solen slog på oss. häääärligt säger jag bara. sen var det matte och jag hade hål . wooohoooo. och sen var det so då jag stack hem. så har egentligen bara haft två lektioner idag.:) är riktigt hungrig så ska fixa något att äta och sen ska jag soova:P. bajsbajs<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0