GRILL MED FAMILJEN!

Hej på er!
solen skiner och jag solar höhöXD får hoppas på att man blir brun ;) jag grillade precis med min familj, en massa goda saker som jag åt upp snabbt eftersom jag var så himlns hungrig:P. aja, om en timme ska jag och min familj till märsta och göra.... jag vet inte vad faktist:O har ingen aaaning:S, ni får höra vad det blev för utflykt den här gången lite senare:P.
igår kväll var det väldigt nice hos omar, vi kollade på film käka ,grilla och hade det chill haha. aja, ska till stinsen i morron och köpa present till sanna och racha som fyller ååår:D och ska köpa en klänning jag velat ha:P. det blir allt tror jag:P. men jag skriver mer sen, hejsvejs<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0