VILA I FRID

EN TJEJ BLEV SJUKT SUR SÅ TAR BORT ALLT.


Kommentarer
Postat av: Lydiam

Han stavas inte med th

2009-04-28 @ 18:15:24
Postat av: nadine

förlåt...

2009-05-01 @ 21:29:08
Postat av: en upprörd som kännde Jonatan

snälla kan du bara ta bort, du kände inte han och du visste inte ens vem han var. det är bara så jävla onödigt att du låtsas bry dig..

2009-05-08 @ 18:52:58
URL: http://micksy.blogg.se/
Postat av: nadine

jag skriver inte det här för att jag försöker låtsas bry mig, vem du nu än är så borde du lära dig att du inte ska vara kaxig för en sån grej. och om jag skrev vila i frid:O vf stör det dig. kände du honom och är jätte upprörd så borde du fatta att människorna som lever har känslor. jag tycker inte alls att det är skönt att du skriver sånt. men tog bort. stå upp för vem du är btw... så jävla fegt att skriva anonymt

2009-05-08 @ 19:52:49
URL: http://naddes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0