Sitter hemmaaaaXD

Hej allihopa!
jag sitter hemma, chillar lite. läser michaelas blogg typ varje dag nu! det som hände i lördas är ju sjukt sorligt och ifall man läser hennes blogg får man reda på vad som hände.
aja, skolan var sååå seeeg. var riktigt trött och pallade inget. hade so prov som jag  tror gick bra:P men inte vet jag!
jag är inte så specietl taggad för att skriva, har liksom ingen lust men jaja. min mobil har ingen sladd längre och jag är suuuuur, för vill verkligen ladda upp nya bilder:(.
kom på att det var länge sen ni fick se celeb mode, so its comming höhö!

sno-kandisstilen-lauren-conrad.JPG

Sno Lauren conrad sin stil med svart Whyred klänning från Nelly (769 sek), cashmere cardigan från Shopbop($294), väska från Bianco (300 sek), stora solglasögon från Lindex (69,50 sek) och flip-flops från La Redoute (229 sek).

Tips: Anmäl dig till Lindex sitt nyhetsbrev och få 50 kr i rabatt nästa gång du handlar på Lindex online. Klicka här! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter hennes blogg?

2009-04-29 @ 07:10:15
Postat av: nadine

den heter miksey.blogg.se:)

2009-04-29 @ 22:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0