SHJUUUUUUUK:(

Hej på er, ni alla kanske sitter nu i era klassrum och har lektion medans jag sitter här hemma och chillar , HAHA... verkligen inte, är nämligen sjuk:(jag visste till och med att jag skulle bli det sen igår, mådde illa i fredas och var ute barfota i två timmar igår, i saw it comming:P. jag vaknade vid sex som vanligt, skulle till skolan men sen så blev jag sjukt yr och klarade inte ens av och stå, så ja... stanna hemma var bäst.jag kollade lite på tv och sov på soffan, drack te och sen gick jag och dusha, blev precis färdig. jag badade kanske i 2 timmar, jag driver inte:O jag tog med mig hela youthful essence och gjorde mitt egna spa, är så len nu och min hud kan andas känns det som:P. det är verkligen grymt skönt. jag shoppar mycket från tv shop:P. har youthful essence,proactive och sheercover. haha de är bra grejer:P.
ska nu gå och äta:) byebye

Ögon cräm, tar bort porer och svarta ringar plus påsar.

hela grejen:P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0