KONSERT!!!

Hallååå alla glada vänner!
idag har jag varit på konsert och sjungit med 9:orna. det var inte så lyckat men det gick väl bra. jag kom lite senare än alla och hade ingen tid at värma upp min röst, jag liksom sjöng så väl jag kunde:S:P aja, jag skulle oxå presentera en låt och vart grymmt nervo att jag läste lite fel, men who give´s a shit:P. efter det var det fika och alla gick ut för att ta det lungt och fika. jag och katja var föräldrar lösa så båda tyckte att vi skulle tagga mot staan:D vi gick runt och gjorde inget:P vi var så trötta både två att vi var tysta halva tiden. men efter ett tag blev vi på bätre humör och typ lekte med folk:P. på vägen hem stötte vi på lindgren och hans familj:P vi drev lite med honom och sen drog alla heeem:P. så nu sitter jag här, trött i benen och orkar ingenting förutom äta. är såååå hungrig. har bara ätet en vindruva och glass på hela dagen:S diet men inte med flit. jaja.
ska taggish nu ... ni får ha det bra puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0