HATA RYTMUUUUS!!!

Hej på er!
jag var på ett väldigt bra humör tills jag fick min kod till gymnasieintagningen, omg vad jag är lessen. mitt första val gick åt helvete. fick freaking 50 poäng. är det ens normalt:/ man är ju grymt dålig på att sjunga dåå, är jag dålig på att sjunga eller? faaan va ledsen jag är. jag blev inte glad för det andra valen heller. vet ju inte om jag kommer in.
för att ändra på humöret så ska jag berätta om dagen. har varit stressad hela dagen, tänkt så mycket på nationella prov imorron, matte. jag suuuger på matte. hoppas jag klarar mig. verkligen. och det var inte så nice, men jag var med katja typ hela skol dagen och hon får mig typ alltid å garva, så hon piggade up mig som vanligt:P. på vägen hem gick jag ocg såg en man med 5 små valpar som går runt utan för mitt hus:P asså så himla söta att jag tog väldigt många bilder:P. chek them out !
ska taggish och plugga skiten ur mig nuuu:)
( sorry hittade inte kameran:S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0